maandag 3 oktober 2011

Dieet-update

Zo, eerste week van het dieet zit er op. Tussenstand; 3 kilo er af.

Ik heb deze week voornamelijk mijn uurtje waarop ik gewoon calorieën mag ("het koolhydraten-uurtje") op het werk gedaan, zodat ik gewoon gezellig mee kan lunchen. Met het eten houdt vriendin-lief gewoon rekening met het dieet, dus hoef ik daar geen rekening mee te houden. Na het eten moet ik wel oppassen wat ik allemaal eet en drink.  Normaal zou ik een zak chips open trekken en wegspoelen met een fles Fanta. Dit heeft plaats gemaakt voor een fles water met snacks die wel mogen; kaasblokjes, worst, komkommertje, tomaat, enz.

Het komt wel eens voor dat we ergens uit eten gaan o.i.d. waardoor ik overdag mijn uurtje niet kan nemen. Eigenlijk verandert er dan niets aan mijn lunch, alleen haal ik de boterhammen er tussen uit. Kaas, ham, leverworst, boterhamworst, het mag allemaal. Dan hoef ik tijdens het avondeten nergens rekening mee te houden.

Komt er ook nog eens bij dat we zaterdag uitermate uitgebreid gekookt hebben voor de schoonfamilie, toen hebben we maar besloten een "Schijt-Aan-Yvonne-Lemmers-Dag" in te voeren. En om het nog gekker te maken heb ik zondagavond nog 1 frikandel en 2 hamburgers op, zonder saus, alleen de snack.

Conclusie; wat een geweldig dieet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten