dinsdag 27 september 2011

De Kids


FIELEMON (of Fiel) is eigenlijk mijn stiefzoon. Mijn vriendin had hem al voordat wij iets kregen, maar heb hem van kitten af aan gekend. Het was zo'n ondeugend mannetje. Hij zette overal zijn scherpe nageltjes in, en was, zoals elke kitten, erg gevoelig voor bewegende vingers, wat de nodige krassen op de handen veroorzaakte.

Nu is Fiel een beetje een einzelgänger, maar dat maakt het des te speciaal wanneer hij lekker aan het genieten is van een aai over zijn bol. Vreemd genoeg komt hij elke ochtend, nog geen minuut nadat ik uit bed stap, bij mijn vriendin op schoot liggen. Hevig aan het spinnen en druk kopjes aan het geven. Het is net of hij het me nooit vergeven heeft dat ik zijn mama in gepikt heb...

OTTO is wel van ons beide, en op papier dus ONS kindje. Mijn vriendin heeft altijd al een Pers willen hebben, dus heb ik haar als verassing mee genomen naar een nestje in België. Toch wel een heerlijk gevoel om je vriendin met grote ogen naar al die kleine hummeltjes te zien kijken, en dan te kunnen zeggen; "kies er maar een uit, schat!". Otto is 25 maart 2011 geboren, 76 gram en het meest schattige bolletje wol wat je kan bedenken!


Inmiddels zijn de 2 dikke maatjes, en rausen ze regelmatig samen door het huis. Ze vinden het heerlijk om met elkaar te stoeien, en af en toe een beetje relaxen:

2 opmerkingen: