dinsdag 18 oktober 2011

DISNEY!

Dilemma! Wat geef ik mijn meisje/duifje/liefje/knapperd voor haar verjaardag? Vaak best een gemakkelijke opgave. Als je bij elkaar woont, weet je wat je nodig hebt, en koop je dat. Echter hebben we alles wat we willen. Komt er nog bovenop dat ik een Perzische kitten voor haar gekocht heb toen we 6 maanden hadden. Ik heb de lat dus erg hoog gelegd.

Uiteindelijk heb ik besloten dat ik ze mee neem naar Disneyland Parijs. Ik heb de kaartjes per post laten sturen, omdat het veel leuker is om de fysieke kaartjes te geven dan zo'n zelf uitgeprinte e-ticket.

Omdat ze zegt helemaal niet van verassingen te houden, heb ik een week van tevoren het cadeau al gegeven. Met het argument "maar ik kan er niet naar uitkijken, als ik niet weet wat het is" heef ze me toch over gehaald. Ik heb op mijn werk een map gepakt, en gevuld met het cadeau. Naast de kaartjes zelf moet het natuurlijk een beetje gepresenteerd worden. Ik had wat teksten uitgeprint met het Disney Font, en die voor de kaartjes in de map gedaan. Zo las ze eerst haar "verjaardagskaart", welke opbouwde naar het echte cadeau.

Zoals ik had gehoopt was ze erg blij met de kaartjes, en net als ik kijkt ze er al heel de week naar uit!

1 opmerking:

  1. woeeeehaa :D Disney! Waar jij een lekker warm dier bent, ben ik een emotioneel dier en word ik ook van deze post een beetje week van binnen ;-)
    Heb er zóveel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen