donderdag 13 oktober 2011

Trainen!

In het gevecht met de kilo's moeten wapens ingezet worden. Massa vernietigingswapens om mijn overtollige massa te vernietigen! Lang leve het digitale tijdperk. Surf, klik, IDEAL en voilá, vandaag wordt onze nieuwe hometrainer bezorgd!

Leuke aanbieding, van €329,- voor €179,-. 
Eigenlijk hebben we er helemaal geen ruimte voor, maar we gooien hem gewoon in de keuken, en rollen hem vrolijk voor de TV als we aan de slag gaan. 

Ik had het geniale idee om mijn PC monitor, welke toch maar in de kast stof staat te happen, te gebruiken om een film of serie aan te zetten terwijl ik aan het trainen ben. Het plan was om dan mijn iPhone daarvoor te gebruiken. Alleen een dock in het zicht, alle kabeltjes weg gewerkt, zodat ik alleen de iPhone er in hoef te zetten, en de film aan hoef te zetten. Helaas wist ene Jeff van de Amac te verifiëren wat ik al op internet tegen kwam; er is geen kabel van iPhone 3GS naar VGA of DVI. dat plannetje gaat dus mooi niet door. Optie is ook mijn laptop van het werk wat vaker mee naar huis nemen voor het trainen. Iets meer sjouwen, maar hoef ik minder rekening te houden met film bestanden omzetten naar iPhone formaat en hoe deze er dan uit komen te zien op een groter scherm. De optie waar we nu voor kiezen is iets meer fysiek werk, maar de hometrainer naar de woonkamer rollen is een goede warming up!

Als het allemaal staat, zullen er vast wat fotootjes volgen...

1 opmerking: