dinsdag 4 oktober 2011

DJ-TIEZ

Diegene die mij kennen, weten dat ik het leuk vind om een beetje met muziek te klooien. Ik heb een hoop (mega)mixen en mash-ups gemaakt over de jaren, maar geen mogelijkheid gevonden om deze te distribueren. Elke track die ik op YouTube zette, werd afgewezen doordat de muziek herkend werd, en je mag geen muziek filmpjes uploaden. Nu heb ik een SoundCloud account aangemaakt. Eerste upload direct mislukt, wederom juridische redenen. Nu heb het wel voor elkaar gekregen om een track te uploaden door het volgende als omschrijving neer te zetten:

I DO NOT OWN THE ORIGINAL TRACKS, I JUST MIXED THEM!
This is my Mash-Up of the following tracks:
[ tracklist ]
Enjoy!


Blijkbaar mag dat wel, of hebben ze gewoon de muziek niet herkend.

Hieronder alle tracks die ik geupload heb!


Accapella in Accapulco Accapella in Accapulco by Dj Tiez

OMG Insomnia OMG Insomnia by Dj Tiez

Let me Clear my Knobbers: Let me Clear my Knobbers by Dj Tiez

Als je een SoundCloud account hebt, laat dan in de track zelf een comment achter, laat anders hieronder even weten wat je er van vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten