zaterdag 29 oktober 2011

Freelance Blogger iPhoned.nl

Met het maken van mijn blog over iOS5, ontdekte ik dat ik het toch erg leuk vind om te bloggen over de iPhone. Mede door de leuke reacties die ik gekregen heb van de mensen om me heen besloot ik toch maar te gaan informeren toen ik deze link tegen kwam op een van de sites die ik regelmatig in de gaten hou, iPhoned.nl

Ik ken deze website al vanaf dat een van de eerste berichten online stond. Destijds werkte ik (o.a.) in een computerwinkel toen ik mijn eerste generatie iPhone uit Engeland over liet komen. Doordat deze iPhone niet "legaal" in Nederland te verkrijgen is geweest, moest ik deze wel Jailbreaken, anders zou hij niet werken. Hierdoor leer je al snel het toestel kennen op een technisch niveau. Ik raakte steeds meer verstrengeld in Apple's web. De iPhone was toen al een revolutie, dus een hoop klanten die bij mij op het werk kwamen,  waren erg geïnteresseerd toen ze zagen dat ik er een had. Interessante discussies gecombineerd met veel uitleg en demo's waren tot mijn genoegen aan de orde van de dag. 
Op een dag kwam een dame binnen die me vertelde dat haar zwager ook een iPhone had, en daar een website over gemaakt had, iPhoned.nl. Toen stonden er net een bericht of 50 op, waar er nu inmiddels meer dan 5.000 staan.

Maar goed, ik volgde dus de link en gaf aan dat ik wel geïnteresseerd was in het bloggen over de iPhone, en dat we wellicht wel wat voor elkaar konden betekenen. Wat mail verkeer later en ik ben nu officieel blogger van iPhoned.nl. Mijn eerste post is vanochtend online gegaan; 14 gratis apps voor je iPhone die je niet mag missen.

Wegens contract redenen mag ik de posts die ik daar plaats, niet hier plaatsen, dus er zullen geen posts over de iPhone meer op deze blog komen. Je kan via deze link een overzicht zien van mijn posts op iPhoned.nl.

Uiteraard zal ik privé of niet Apple gerelateerde dingen hier nog wel posten. Ik blijf een LEKKER WARM DIER!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten